
Zgłoszenia
Najpóźniej 7 dni przed terminem imprezy przez formularz zgłoszeniowy lub fax: 012 - 626 14 36,
W zgłoszeniu należy podać zapotrzebowanie na dodatkowe świadczenia.
Zgłoszenia po terminie będą droższe o 30 %.
Wpłaty z imieniem, nazwiskiem i dokładnym adresem wpłacającego należy
dokonywać przekazem pocztowym lub przelewem bankowym wyłącznie na konto:
TST COMPASS
30-084 Kraków, ul. Podchorążych 3
Kredyt Bank III O/Kraków 65 1500 1979 1219 7001 2946 0000
Tytuł wpłaty: WAT2008
Zakwaterowanie i wyżywienie
Rezerwacji noclegów w schroniskach można dokonać poprzez Salon
Turystyki Aktywnej PTTK Wierchy. ul. Jagiellońska 6, 31-010 Kraków
tel.: + 48 12 429 14 82
mail: poczta@wierchy.pttk.pl
Nagrody
Dyplomy oraz nagrody rzeczowe dla trzech najlepszych zawodników w poszczególnych kategoriach.
W klasyfikacji końcowej: puchary, nagrody rzeczowe
Godzina startu
Start masowy - godz. 8:00. Start i meta w centrum zawodów.
Ramowy program zawodów
Piątek
godz. 18 do 22 - przyjmowanie uczestników w biurze zawodów
Sobota
godz. 8:00 - start masowy
godz. 14 - przybycie pierwszych zawodników na metę
godz. 16 - koniec limitu
godz. 17 - zamkniecie mety, ogłoszenie wyników, wręczenie nagród
godz.18 - posiłek, spotkanie
Postanowienia końcowe
1. Zawody mogą być odwołane w przypadku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2. Uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie.
3. Uczestnicy startują na własna odpowiedzialność.
4. Osoby, które zrezygnują ze startu nie mogą ubiegać się o zwrot wpisowego.
5. Uczestnik biegu jest zobowiązany:
1. przestrzegać zasad organizacyjnych ustalonych przez Organizatora oraz ogólnych zasad bezpieczeństwa;
2. stosować się do poleceń członków Komisji Sędziowskiej.
6. Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora.
Niniejszy regulamin może ulec zmianie, o czym uczestnicy zostaną
powiadomieni.
Więcej informacji Compass
tel. 012 - 626 14 36 w godz. 8-16, lub 0605 681 654
Beskidy24.pl » Kalendarz imprez i zawodów » Winter Adventure Trophy 2008
Winter Adventure Trophy 2008
Termin: 15 marca 2008
Uwaga, ze względu na niekorzystne warunki pogodowe, organiztor
Winter Adventure Trophy 2008 podjął decyzję o przeniesieniu terminu i
miejsca zawodów (etapu 2.) na 15.03.2008 r. (Jaworzyna Krynicka).
Etap 2 - Jaworzyna Krynicka (Beskid Sądecki)
Cykl
Ekstremalnych, Zimowych Zawodów na Orientację w Rakietach Śnieżnych
organizowany w ramach imprezy Góry zimą w rakietach śnieżnych.
Informacje podstawowe
Zapraszamy do udziału
etap 1. Wierchomla, etap 2. Jaworzyna Krynicka, etap 3. Wisła
W
ramach imprezy GÓRY ZIMĄ W RAKIETACH ŚNIEŻNYCH odbędzie się także "Bieg
dla Wszystkich". Pełna informacja o Biegu dla wszystkich na stronie:
http://wierchy.pttk.pl/?s/_punkt_m.oferta/_40.id/_239
Miejsca i Terminy
1. E1 - Wierchomla (Beskid Sądecki) - 05.01.2008 r.
2. E2 - Jaworzyna Krynicka (Beskid Sądecki) - 15.03.2008 r.
3. E3 - Wisła Przysłop (Beskid Śląski) - 16.02.2008 r.
Centrum zawodów
Bazą zawodów odpowiednio - będzie:
1. E1 - Bacówka PTTK "Nad Wierchomlą", tel.502458518
2. E2 -
3. E3 - Schronisko PTTK "Przysłop" Barania Góra, tel. 033 855 37 15
W bazie zawodów: biuro zawodów, zakwaterowanie i wyżywienie, start i meta.
Uczestnictwo i kategorie
1. Start w zawodach indywidualny.
2. W imprezie mogą uczestniczyć pełnoletnie osoby, które dokonają
zgłoszenia, złożą deklarację o właściwym stanie zdrowia uczestników i
wniosą wpisowe.
3. Wszyscy uczestnicy startują na swoją
odpowiedzialność i ryzyko, co mają obowiązek przyjąć do wiadomości
podpisując stosowne oświadczenie.
Osoby niepełnoletnie oraz towarzyszące mogą wziąć udział w Biegu dla wszystkich. Zapraszamy.
Forma zawodów
Winter
Adventure Trophy to cykl imprez na orientację. Zadaniem uczestników
zawodów będzie pokonanie trasy wyznaczonej w terenie w postaci punktów
kontrolnych, zaznaczonych na turystycznej mapie. Pokonywanie trasy
zawodów w formule scorelaufu, tj. na mapie będzie zaznaczona określona
ilość punktów kontrolnych, które należy zaliczyć w dowolnej kolejności.
Na podstawie mapy uczestnicy sami określają kolejność zaliczania
punktów oraz dokonują wyboru trasy między punktami.
Wszyscy uczestnicy ruszają na trasę jednocześnie ze startu wspólnego.
Klasyfikacja i kategorie:
1. Prowadzona będzie klasyfikacja w następujących kat.
2. K - kobiety (bez względu na wiek)
3. M - mężczyźni ur. 1962 r. i później
4. MV - mężczyźni ur. 1961 r. i wcześniej
Podstawą
klasyfikacji uczestników w poszczególnych etapach jest czas pokonania
trasy; wygrywa ta osoba, która uzyska najlepszy czas.
Na pokonanie trasy zostanie wyznaczony limit czasu. Za przekroczenie limitu doliczane będą minuty karne.
Za
brak punktu kontrolnego będą również doliczane minuty karne, przy czym
warunkiem sklasyfikowania zespołu jest zaliczenie minimum połowy
punktów, znajdujących się na trasie.
Minuty karne będą podane na mapie z trasą.
Prowadzona
będzie klasyfikacja za poszczególne etapy oraz klasyfikacja końcowa (za
3 etapy). W klasyfikacji końcowej wygrywa osoba, która w 3 startach
zgromadzi największą ilość punktów. Punkty w poszczególnych etapach
będą przyznawane wg klucza: ostatnie miejsce ( sklasyfikowany
zawodnik)- 1 pkt, przedostatni - 2 pkt , itd.
Wyposażenie uczestników
1. Uczestnicy biegu muszą pokonać cały jego dystans na rakietach śnieżnych.
2. W biegach można wziąć udział korzystając z dowolnych rakiet śnieżnych spełniających ogólne zasady bezpieczeństwa.
3. Ustala się, że rakieta śnieżna to, ułatwiająca marsz na sypkim lubw
utwardzonym podłożu, sztywna rama z naciągniętą elastyczną powłoką,
mocowana za pomocą wiązania do butów. Rakiety śnieżnej nie stanowi jest
konstrukcja, która umożliwia przemieszczanie się za pomocą trakcji
ślizgowej.
4. Uczestnicy biegu mogą korzystać z dowolnego rodzaju
odzieży i obuwia, pod warunkiem, że są one dostosowane do panujących
warunków atmosferycznych, chronią przed niska temperaturą oraz
zapewniają bezpieczny udział w zawodach.
Istnieje możliwość
wypożyczenia rakiet u organizatora - koszt 12 zł od startu.
Zapotrzebowanie na wypożyczenie należy złożyć wraz ze zgłoszeniem.
Obowiązkowo
uczestnicy muszą być wyposażeni w: zapasową odzież (w zależności od
warunków atmosferycznych), kompas, czołówka, apteczka, zapas żywności i
napoje.
Długość trasy (przybliżone wartości) i limit
Długość trasy po optymalnym wariancie - około 30 km.
Przewidywany czas zwycięzcy: 6 godzin.
Limit czasu na pokonanie trasy: po 8 godz. Po tym czasie będą doliczane minuty karne. Zamknięcie mety po 9 godz.
Dokładne parametry trasy zostaną określone w komunikacie technicznym zawodów.
Mapa i wykreślenie trasy
Zawody zostaną rozegrane przy użyciu mapy turystycznej Wydawnictwa Compass w skali 1:30 000.
Trasa zawodów będzie wykreślona na mapie.
Wpisowe
Wpisowe 35 zł od osoby od jednej imprezy. W przypadku jednorazowej opłaty za udział w 3 etapach - 90 zł.
Dodatkowe opłaty:
Wypożyczenie rakiet - 12 zł,
Ciepły posiłek na zakończenie imprezy - 10 zł,
Koszulka - 18 zł
w pakiecie: 70zł (obejmuje powyższe świadczenia)
MIEJSCOWOŚCI
Oficjalny partner serwisu
