Nasza strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.
large photo

Zgłoszenia
Najpóźniej 7 dni przed terminem imprezy przez formularz zgłoszeniowy lub fax: 012 - 626 14 36,
W zgłoszeniu należy podać zapotrzebowanie na dodatkowe świadczenia.
Zgłoszenia po terminie będą droższe o 30 %.
Wpłaty z imieniem, nazwiskiem i dokładnym adresem wpłacającego należy dokonywać przekazem pocztowym lub przelewem bankowym wyłącznie na konto:

TST COMPASS

30-084 Kraków, ul. Podchorążych 3

Kredyt Bank III O/Kraków 65 1500 1979 1219 7001 2946 0000

Tytuł wpłaty: WAT2008

Zakwaterowanie i wyżywienie
Rezerwacji noclegów w schroniskach można dokonać poprzez Salon Turystyki Aktywnej PTTK Wierchy. ul. Jagiellońska 6, 31-010 Kraków
tel.: + 48 12 429 14 82
mail: poczta@wierchy.pttk.pl

Nagrody
Dyplomy oraz nagrody rzeczowe dla trzech najlepszych zawodników w poszczególnych kategoriach.
W klasyfikacji końcowej: puchary, nagrody rzeczowe

Godzina startu
Start masowy - godz. 8:00. Start i meta w centrum zawodów.
Ramowy program zawodów

Piątek
godz. 18 do 22 - przyjmowanie uczestników w biurze zawodów
Sobota
godz. 8:00 - start masowy
godz. 14 - przybycie pierwszych zawodników na metę
godz. 16 - koniec limitu
godz. 17 - zamkniecie mety, ogłoszenie wyników, wręczenie nagród
godz.18 - posiłek, spotkanie

Postanowienia końcowe

1. Zawody mogą być odwołane w przypadku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2. Uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie.
3. Uczestnicy startują na własna odpowiedzialność.
4. Osoby, które zrezygnują ze startu nie mogą ubiegać się o zwrot wpisowego.
5. Uczestnik biegu jest zobowiązany:
1. przestrzegać zasad organizacyjnych ustalonych przez Organizatora oraz ogólnych zasad bezpieczeństwa;
2. stosować się do poleceń członków Komisji Sędziowskiej.
6. Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora. Niniejszy regulamin może ulec zmianie, o czym uczestnicy zostaną powiadomieni.

Więcej informacji Compass
tel. 012 - 626 14 36 w godz. 8-16, lub 0605 681 654


Beskidy24.pl » Kalendarz imprez i zawodów » Winter Adventure Trophy 2008

Winter Adventure Trophy 2008

Termin: 16 lutego 2008

Opis:

Etap 3 - Wisła Przysłop (Beskid Śląski)

Uwaga, ze względu na niekorzystne warunki pogodowe, organiztor Winter Adventure Trophy 2008 podjął decyzję o przeniesieniu terminu i miejsca zawodów (etapu 2.) na 15.03.2008 r. (Jaworzyna Krynicka).

Cykl Ekstremalnych, Zimowych Zawodów na Orientację w Rakietach Śnieżnych organizowany w ramach imprezy Góry zimą w rakietach śnieżnych.


Informacje podstawowe
Zapraszamy do udziału
etap 1. Wierchomla, etap 2. Jaworzyna Krynicka, etap 3. Wisła

W ramach imprezy GÓRY ZIMĄ W RAKIETACH ŚNIEŻNYCH odbędzie się także "Bieg dla Wszystkich". Pełna informacja o Biegu dla wszystkich na stronie: http://wierchy.pttk.pl/?s/_punkt_m.oferta/_40.id/_239

Miejsca i Terminy

1. E1 - Wierchomla (Beskid Sądecki ) - 05.01.2008 r.
2. E2 - Jaworzyna Krynicka (Beskid Sądecki) - 15.03.2008 r.
3. E3 - Wisła Przysłop (Beskid Śląski) - 16.02.2008 r.

Centrum zawodów

Bazą zawodów odpowiednio - będzie:

1. E1 - Bacówka PTTK "Nad Wierchomlą", tel.502458518
2. E2 - ?
3. E3 - Schronisko PTTK "Przysłop" Barania Góra, tel. 033 855 37 15

W bazie zawodów: biuro zawodów, zakwaterowanie i wyżywienie, start i meta.

Uczestnictwo i kategorie

1. Start w zawodach indywidualny.
2. W imprezie mogą uczestniczyć pełnoletnie osoby, które dokonają zgłoszenia, złożą deklarację o właściwym stanie zdrowia uczestników i wniosą wpisowe.
3. Wszyscy uczestnicy startują na swoją odpowiedzialność i ryzyko, co mają obowiązek przyjąć do wiadomości podpisując stosowne oświadczenie.

Osoby niepełnoletnie oraz towarzyszące mogą wziąć udział w Biegu dla wszystkich. Zapraszamy.

Forma zawodów

Winter Adventure Trophy to cykl imprez na orientację. Zadaniem uczestników zawodów będzie pokonanie trasy wyznaczonej w terenie w postaci punktów kontrolnych, zaznaczonych na turystycznej mapie. Pokonywanie trasy zawodów w formule scorelaufu, tj. na mapie będzie zaznaczona określona ilość punktów kontrolnych, które należy zaliczyć w dowolnej kolejności. Na podstawie mapy uczestnicy sami określają kolejność zaliczania punktów oraz dokonują wyboru trasy między punktami.
Wszyscy uczestnicy ruszają na trasę jednocześnie ze startu wspólnego.

Klasyfikacja i kategorie:

1. Prowadzona będzie klasyfikacja w następujących kat.
2. K - kobiety (bez względu na wiek)
3. M - mężczyźni ur. 1962 r. i później
4. MV - mężczyźni ur. 1961 r. i wcześniej

Podstawą klasyfikacji uczestników w poszczególnych etapach jest czas pokonania trasy; wygrywa ta osoba, która uzyska najlepszy czas.
Na pokonanie trasy zostanie wyznaczony limit czasu. Za przekroczenie limitu doliczane będą minuty karne.
Za brak punktu kontrolnego będą również doliczane minuty karne, przy czym warunkiem sklasyfikowania zespołu jest zaliczenie minimum połowy punktów, znajdujących się na trasie.
Minuty karne będą podane na mapie z trasą.

Prowadzona będzie klasyfikacja za poszczególne etapy oraz klasyfikacja końcowa (za 3 etapy). W klasyfikacji końcowej wygrywa osoba, która w 3 startach zgromadzi największą ilość punktów. Punkty w poszczególnych etapach będą przyznawane wg klucza: ostatnie miejsce ( sklasyfikowany zawodnik)- 1 pkt, przedostatni - 2 pkt , itd.

Wyposażenie uczestników

1. Uczestnicy biegu muszą pokonać cały jego dystans na rakietach śnieżnych.
2. W biegach można wziąć udział korzystając z dowolnych rakiet śnieżnych spełniających ogólne zasady bezpieczeństwa.
3. Ustala się, że rakieta śnieżna to, ułatwiająca marsz na sypkim lubw utwardzonym podłożu, sztywna rama z naciągniętą elastyczną powłoką, mocowana za pomocą wiązania do butów. Rakiety śnieżnej nie stanowi jest konstrukcja, która umożliwia przemieszczanie się za pomocą trakcji ślizgowej.
4. Uczestnicy biegu mogą korzystać z dowolnego rodzaju odzieży i obuwia, pod warunkiem, że są one dostosowane do panujących warunków atmosferycznych, chronią przed niska temperaturą oraz zapewniają bezpieczny udział w zawodach.

Istnieje możliwość wypożyczenia rakiet u organizatora - koszt 12 zł od startu. Zapotrzebowanie na wypożyczenie należy złożyć wraz ze zgłoszeniem.

Obowiązkowo uczestnicy muszą być wyposażeni w: zapasową odzież (w zależności od warunków atmosferycznych), kompas, czołówka, apteczka, zapas żywności i napoje.

Długość trasy (przybliżone wartości) i limit
Długość trasy po optymalnym wariancie - około 30 km.
Przewidywany czas zwycięzcy: 6 godzin.
Limit czasu na pokonanie trasy: po 8 godz. Po tym czasie będą doliczane minuty karne. Zamknięcie mety po 9 godz.
Dokładne parametry trasy zostaną określone w komunikacie technicznym zawodów.

Mapa i wykreślenie trasy
Zawody zostaną rozegrane przy użyciu mapy turystycznej Wydawnictwa Compass w skali 1:30 000.
Trasa zawodów będzie wykreślona na mapie.

Wpisowe
Wpisowe 35 zł od osoby od jednej imprezy. W przypadku jednorazowej opłaty za udział w 3 etapach - 90 zł.
Dodatkowe opłaty:
Wypożyczenie rakiet - 12 zł,
Ciepły posiłek na zakończenie imprezy - 10 zł,
Koszulka - 18 zł
w pakiecie: 70zł (obejmuje powyższe świadczenia)



 


Komentarze

 

Brak komentarzy.


Wszystkie prawa zastrzeżone Beskidy24.pl © 2009

Redesign i nadzór techniczny Cyber.pl © 2009