Nasza strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Beskidy24 » Księgarnia » Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka

Informacje ogólne

Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka

  • Autor:Ekaterina Walter
  • ISBN:978-83-246-7881-5
  • Wydawca:-
  • Format:140x208
  • Data wyd.:2013-10-02
  • Oprawa:miękka
  • Liczba stron:208 stron
  • Numer kat.:myslzu_ebook

cena: 29,90 zł

Wysyłka w ciągu 3-5 dni

Opis produktu

Marzy Ci się biznes na miarę Facebooka?

Jeśli masz firmę lub właśnie ją zakładasz, jeśli pracujesz zawodowo i pniesz się po szczeblach kariery, jeżeli pociąga Cię podejmowanie śmiałych decyzji biznesowych i wywieranie rzeczywistego wpływu na działalność firmy, nadszedł wreszcie czas, żebyś przeszedł do ofensywy. W erze ciągłych przemian żadna firma nie może pozwolić sobie na bierność. Twoim zadaniem jest więc przeć do przodu niczym rekin, budować, zwiększać konkurencyjność, wprowadzać zmiany i innowacje, rewolucjonizować i zarabiać! Zasady wyłożone w tej książce pozwolą Ci uczyć się od uznanych firm i pokażą, jak można zostać najbardziej wpływowym człowiekiem w branży. Zacznij od pięciu prostych zasad i tak jak Mark Zuckerberg przekonaj się o ich skuteczności.

  • Kieruj się pasją - pożytkuj nieprzebrane zasoby energii, by robić coś, w co naprawdę wierzysz.
  • Pamiętaj o celu - nie poprzestawaj na stworzeniu świetnego produktu lub świetnej usługi, daj początek ważnemu ruchowi społecznemu.
  • Dbaj o ludzi - twórz silne zespoły, które ziszczą Twoje marzenia.
  • Stwórz innowacyjny produkt - złam wszystkie reguły i zmień wszystko wokół.
  • Nawiązuj silne więzi - otaczaj się osobami, które pobudzą Twoją wyobraźnię i zapewnią siłę do działania.

Ekaterina Walter jest innowatorką społecznościową w Intelu. Jako jedna z najbardziej wpływowych specjalistek z zakresu biznesu i marketingu regularnie pisuje do „Mashable”, „Fast Company”, „Huffington Post” oraz innych ważnych pism. W roku 2012 trafiła na listę „25 Women Who Rock Social Media” (25 najważniejszych kobiet w mediach społecznościowych). Zasiada w zarządzie Word of Mouth Marketing Association (WOMMA) i jest aktywnym członkiem rady Thunderbird Global Council w Thunderbird School of Global Management.

cena: 29,90 zł

« powrót

Wszystkie prawa zastrzeżone Beskidy24.pl © 2009

Redesign i nadzór techniczny Cyber.pl © 2009