Nasza strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Beskidy24 » Artykuły » Turystyka górska w Polsce

Turystyka górska w Polsce

Data: 15 października 2018 Region: Beskidy

Turystyka górska w Polsce


Obserwujemy polską turystykę górską od bardzo długiego czasu, co niezwykle cieszy, popularność naszych gór jest ostatnimi czasu przeogromna, z czego to wynika?

Polskie góry w każdym momencie roku robią świetne wrażenie i mają bardzo wielu fanów, ze wszystkich możliwych zakątków kraju, ale i z zagranicy. Zarówno miłośnicy wiosennych spacerów, jak i zimowego szaleństwa znajdą coś dla siebie.

Stąd właśnie obiektów noclegowych przybywa z roku na rok coraz więcej, jak więc się odnaleźć w tym wszystkim, będąc właścicielem obiektu noclegowego? Booking Solutions, wychodzi naprzeciw potrzebom hotelarzy, i proponuje rozwiązania dopasowane, do potrzeb branży hotelarskiej. Szczegóły można znaleźć na stronie: https://bookingsolutions.pl

Obiekty turystyczne w Beskidach

Przeglądając bazę obiektów znajdującą się na łamach booking.com, czyli największej obecnie wyszukiwarki noclegów na całym świecie, widać, iż beskidach znaleźć można ponad 700 obiektów. Co więc możesz zrobić, aby Goście mogli odnaleźć w internecie właśnie Twój obiekt, a nie obiekty konkurencyjne?

Zbuduj rozpoznawalną markę i realizuj potrzeby hotelarzy, w dzisiejszych czasach najlepiej zacząć od sprzedażowej i uzupełnionej w pełni wizytówki w portalu rezerwacyjnym, dlatego właśnie stworzona została usługa Booking Optymalizator, do znalezienia tutaj, https://bookingsolutions.pl/uslugi/audyt-silnikabooking-com/

Jakie korzyści przynosi takie rozwiązanie? Po pierwsze otrzymujesz dokładny audyt swojej wizytówki i wiesz, w którym miejscu zostały popełnione błędy. To blisko 130 elementów, które wpływają na Twoją pozycję w serwisie rezerwacyjnym oraz na to jak jesteś postrzegany przez Gości, przyznasz więc, że warto?

Dobrze zoptymalizowana wizytówka, pozwoli Ci obniżyć prowizję, którą musisz odprowadzać do pośredników i przy jednorazowej inwestycji zwróci się w raptem kilka dni, a na stałe pozwoli zrezygnować z dodatkowych opłat takich, jak chociażby znacznik obiektu preferowanego.

Nie tylko wizytówka jest ważna

Portale rezerwacyjne to bardzo istotna część strategii sprzedażowej, dla wielu najważniejsza, ale jednak nie jedyna. Pełna strategia marketingowa powinna zawierać w sobie nie tylko zoptymalizowaną i kompletną wizytówkę, ale również mnóstwo innych ważnych elementów.

Strona internetowa Twojego obiektu, to Twoja najważniejsza wizytówka, bo pozwala Ci całkowicie zrezygnować z opłat na rzecz pośredników, po prostu cały zysk wędruje do Ciebie.

Dodatkowo warto postawić na social media i wizytówkę w mapach Google, bo wówczas łatwiej będzie Ci dotrzeć do tych młodszych turystów, którzy szukają obiektów i opinii właśnie na Facebooku czy w Mapach Google,

Właśnie dlatego powstał Marketing 360, który znajdziesz tutaj, https://bookingsolutions.pl/uslugi/marketing-360/, a który pozwoli Ci zadbać o wszystkie kanały sprzedaży, od wizytówki w Booking, przez stronę internetową, wizytówkę Google, czy social media, aż po kampanie AdWords stworzone specjalnie dla Twojego obiektu.


 


Komentarze

 

Brak komentarzy.

Księgarnia


Wszystkie prawa zastrzeżone Beskidy24.pl © 2009

Redesign i nadzór techniczny Cyber.pl © 2009