Nasza strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Polecamy:

recomended slider

Menu

Propozycje wycieczek

Beskidy24 » Turystyka » Artykuły

• Data: 27 grudnia 2007 Dział: Turystyka

Przełęcz Ukiu i pierwsze próby lodowej wspinaczki

przelecz-ukiu-i-pierwsze-proby-lodowej-wspinaczki
    Podchodziliśmy z bazy do schronu stanowiącego nasz dom na najbliższe 2 noce. było gorąco, zeby nie powiedzieć upalnie. Wchodząc w jedną z odnóg doliny Mizirgi bacznie przygladalismy się pólnocnym urwiskom Dychtau. Lustrowalismy wzrokiem ściany szukając względnie najlepszej drogi prowadzącej na szczyt. Potężne seraki ... PRZECZYTAJ WIĘCEJ

• Data: 19 grudnia 2007 Dział: Turystyka

Grań (wigilia w tatrach)

gran-wigilia-w-tatrach
    To wymyślił Bebe. Przed wyjazdem na industrialno - przemysłową wspinaczkę z bardzo prozaicznej potrzeby, zwanej popularnie kasą. Powrót z fuchy zaplanował na dzień przed Wigilią. Zaprawiony na Kaukazie i w Alpach zaproponował swojej ślicznej połowie Uli oraz Łysemu, zwanemu również Rodzynkiem wypad na grań Tatr ... PRZECZYTAJ WIĘCEJ

• Data: 20 grudnia 2007 Dział: Turystyka

Dolina Bezingi - serce Kaukazu

dolina-bezingi-serce-kaukazu
    Wyprawą do doliny Bezingi rozpoczęliśmy naszą "eksplorację" Kaukazu. Krótką eksplorację należy podkreślić, gdyż mieliśmy tylko 2 tygodnie wolnego czasu z czego 4 dni odpadło na podróż.Przyjechaliśmy do Nalczika, miejscowości Położonej w Republice Kabardyńsko-Bałkarskiej u podnóża gór. Załatwiliśmy tam ... PRZECZYTAJ WIĘCEJ

• Data: 16 grudnia 2007 Dział: Turystyka

Przewodnictwo górskie

przewodnictwo-gorskie
    wg.Andrzej Matuszczyk "wypadki przewodnickie w górach" AWF Kraków Ten dział chcemy poświęcić idei przewodnictwa, wypadkom przewodnickim, refleksjom i wątpliwosciom zwiazanym z uprawianiem tego zawodu pod wspólnym hasłem, dotyczacym wszystkich ludzi gór: "W górach nie ma mocnych""Działalność przewodnicka jest ... PRZECZYTAJ WIĘCEJ

• Data: 16 grudnia 2007 Dział: Turystyka

Orla Perć - apel

orla-perc-apel
    Poruszeni kolejnymi wiadomościami o śmiertelnych wypadkach na Orlej Perci, apelujemy do władz Tatrzańskiego Parku Narodowego o przekształcenie jej w nowoczesną via ferratę.Jednocześnie wyrażamy zaniepokojenie coraz częstszymi pogłoskami o rozważanym w publicznych dyskusjach rozwiązaniu problemu Orlej Perci przez ... PRZECZYTAJ WIĘCEJ