Nasza strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Beskidy24 » Rower » Artykuły

• Data: 16 grudnia 2007 Region: Istebna Dział: Rower

W trampkach przez Istebną

w-trampkach-przez-istebna
    Trasa, którą pokonaliśmy w trójkę, na rowerach, należy do jednych z bardziej widokowych w Beskidach. Dużą zasługą jest fakt, że w większości poprowadzona jest nie lasami a polami i łąkami wokół Istebnej zachaczając również o Koniaków. Startowaliśmy w Istebnej Bucznik. Wiedziałem jadąc do Istebnej ... PRZECZYTAJ WIĘCEJ

• Data: 16 grudnia 2007 Region: Wisła Dział: Rower

Przysłop na rowerze

przyslop-na-rowerze
    Sobota, godz. 16 - tydzień pracy nareszcie dobiegł końca. Przyszedł czas na relaks, czyli rower. Aura okazała się sprzyjać kolejnej wycieczce. Siedliśmy więc czym prędzej na nasze rumaki i pomknęliśmy w kierunku Wisły. Określenie - "Jeźdzcy Apokalipsy" pasowało jak ulał. Szybki, szutrowy chodnik doprowadził ... PRZECZYTAJ WIĘCEJ

• Data: 16 grudnia 2007 Region: Międzybrodzie Dział: Rower

Mlada Hora w 8 godzin

mlada-hora-w-8-godzin
    Plan przewidywał 4-5 godzin przyjemnej, rowerowej wycieczki w ciepłe, niedzielne popołudnie. Uciążliwość i długość trasy w Beskidzie Małym zweryfikowała jednak Nasze zamiary co do szybkiego powrotu. Wyruszyliśmy w trójkę zaczynając od stromego podjazdu w kierunku Kiczery (831). Jako że to początek trzymaliśmy ... PRZECZYTAJ WIĘCEJ

• Data: 16 grudnia 2007 Region: Międzybrodzie Dział: Rower

Maj, Beskidy i rower

maj-beskidy-i-rower
    To był jeden z wypadów rowerowych tej majówki. Wycieczka na Chrobaczą Łąkę. Niezbyt daleko, asfalcik na podjeździe, niby nic takiego. Szybko jednak można obliczyć iż między tamą przy Porąbce a Chrobaczą jest prawie 600 m. różnicy poziomów. Coś więc to musiało znaczyć ! Dochodzi dziesiąta. O tej godzinie ... PRZECZYTAJ WIĘCEJ

• Data: 16 grudnia 2007 Dział: Rower

Sposób na aktywne wakacje - Rowerowa wyprawa do Danii

sposob-na-aktywne-wakacje-rowerowa-wyprawa-do-danii
    Pociągiem, promem, rowerem. Pod słonecznym niebem, pod wiatr i w rzęsistym deszczu. Tak wyglądała dziesięciodniowa wyprawa na Bornholm grupki rowerzystów z Klubu Turystycznego "Siemion" Oddziału PTTK Siemianowice. Wyruszyli wieczorem 29 czerwca.By dostać się do Świnoujścia, wybrali pociąg.- Tu zaczęły się nasze ... PRZECZYTAJ WIĘCEJ